Tuesday 7 February 2012

Aku Sayang Kamu~

Untukmu sahabat
Aku nukilkan bait sayangku
Meski itu meresahkan dirimu
Aku akan selalu disampingmu
Biar kota bertukar daerah
Aku akan selalu disini
Menemanimu dalam dunia penuh ranjau

Sahabat
Aku terlalu sayangkan dirimu
Tidak mampu aku ucapkan dengan kata-kata
Tiada kata yang terlafaz di bibir
Bukan bermakna tiada rasa dihati
Kasihku untukmu sentiasa ada
Walau aku sering lindungkan
Rasa itu tidak akan pernah hilang
Kau sahabatku selamanya

Percayalah sahabat
Hikmah menunggu untuk mendampingimu
Melakar senyum dibibirmu
Meski tidak tercapai didunia yang fana
Di akhirat senyumanmu membahagiakan 

1 comment:

  1. Di sini aku hadam erti sayangmu,
    aku reguknya dengan nafas yang tersedu,
    keperitan menahan sakit ujian tak terasa,
    andai jiwa sudah dipenuhi rasa bahagia yang dihembus olehmu....

    Terima kasih, Sahabat :)

    ReplyDelete